tirsdag 6. oktober 2009

noen tanker i natten..

Jeg sitter her i stillhet og hører snorke lyder fra nabo rommet der mitt lille gull sover så søtt. Det må jeg innrømme er noe av det vakreste jeg vet, å høre at gullet såver og føler seg trygg. hver kveld må jeg ha en snikk titt inn til han, der han ligger somregel med bamsen godt inni armene sine og tutter på tutten. Det er det nydeligste jeg vet! Rett ved siden av smilet hans..
Sukk.. det er så hærlig å være mamma. Jeg har ikke ord for det! Han er det mest dyrebare jeg har og eiger, jeg vil gå gjenom ild og vann for han. Elsker å kose med han, smiler når han smiler, ler når han ler, når han slår seg sjærer det i mammahjertet og hjertet mitt gråter med, når han er sint blir jeg frustrert men bare fordi jeg vil han skal være glad. Livet mitt er enkelt, det handler om å elske Tim henrik å gi han det han trenger. resten får man ta når den tid kommer. Det betyr ikke så mye så lenge jeg har skatten min <3

"kan du hoppe tim?"
Så ler han og så hopper han som en gal (uten å lette fra bakken) det er så hærlig! Han løper, danser, "hopper", snakker litt, forstår masse, flink til å spise skivene sine (fordi om de også kan brukes til traktorer), middagen prøve han å spise selv! får ikke alltid alt på sjeen, men nermer seg nesten! må smile når jeg tenker på alt det han kan.. han er så flink og jeg er så stolt!

"nettop" ble det født en gutt på under 2 kg, han vokser seg stor å nå er han 9.7 kg!! tenk det! på 15 mnd har gutten min vokst så masse! gått fra str.40 til 68/74, det er masse det!
Spiser kjempe godt! må legge til, det er faktisk ikke sperre på den gutten.. hehe.. spiser så lenge det holder :)



Til sist vil jeg si til min kjære go gutt, mamma elsker deg <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Ååå..
    Du skriver så nydelig vennen <3
    Gleder meg så utrolig til å bli mamma når jeg leser de fine ordene dine!! Forstår godt at du er stolt av lille Tim, han er jo bare verdens herligste <3 *kosepågollanemine*

    SvarSlett
  2. åååh, takk søta <3 ord kan ikke en gang beskrive! gleder meg til å se deg oppleve den samme kjærligheten! det er så fantastisk :D ingenting over, inget vid siden <3
    *kosepåmassetebagepåsøtaåkkast*

    SvarSlett